ماهنامه سراسری پیک پارسه

ماهنامه سراسری پیک پارسه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران

ماهنامه سراسری پیک پارسه

ماهنامه سراسری پیک پارسه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران

فرهنگی / اقتصادی / اجتماعی
استارتاپ های Peyk Mag

بایگانی

اصول کلی تولید محتوا (بخش دوم)

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۱ ق.ظ

برنامه ریزی و استراتژی محتوا

شما برای ساختن خانه یا مجسمه بدون طرح یا برای بنیان گذاری شرکت بدون مدل کسب و کار اقدام نمی کنید. بنابراین بدون ایجاد برنامه نباید محتوا ایجاد شود. در غیر این صورت خطر این را می پذیرید که از هدف خود منحرف شوید.

یک استراتژی محتوا شامل همه چیز است از نام تجاری و لحن گرفته تا اینکه چگونه محتوای خود را تبلیغ کرده، چگونه اصلاحات یا تغییراتی را اعمال کنید و در نهایت چگونه همه اینها را مجدداً مورد استفاده قرار دهید.

تولید محتوا

وقت آن رسیده است که قدم به قدم به نحوه ایجاد برنامه محتوا بپردازیم. 

1. مشخص کردن استراتژی و اهداف تولید محتوا

2.  فرآیند تولید محتوا

3.  ابزارهای ایجاد محتوا

4.  ایجاد یک برنامه برای محتوا

5.  آنالیز محتوا

 

پیک مگ در جهت کمک به استارتاپ ها از متخصصین و صاحب نظران گرامی جهت همکاری ((در ماهنامه سراسری پیک پارسه - پیک مگ )) دعوت به عمل می آورد علاقه مندان می توانند با آی دی ما در تلگرام یا واتساپ تماس حاصل فرمایند.
همراهمان باشید...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی