ماهنامه سراسری پیک پارسه

ماهنامه سراسری پیک پارسه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران

ماهنامه سراسری پیک پارسه

ماهنامه سراسری پیک پارسه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران

فرهنگی / اقتصادی / اجتماعی
استارتاپ های Peyk Mag

بایگانی

اصول کلی تولید محتوا (بخش اول)

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۱۴ ب.ظ

تمام چیزی که شما لازم است درباره تولید محتوا بدانید در جذب و تبدیل خلاصه می شود. اینکه چگونه بازدید کنندگان جدید جذب کنید و چگونه مشتریان بالقوه را از میان آنها به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.

محتوا بخش بزرگی از زندگی روزمره شماست. اجتناب از آن دشوار است، اما چرا به محتوا احتیاج داریم؟   بزودی با پیک مگ همراهتان خواهیم بود.               

(نشریه سراسری تخصصی استارتاپ ها)   

 محتوا ما را آگاه می کند ، به سؤالات ما پاسخ می دهد ، ما را سرگرم می کند ، باعث می شود لبخند بزنیم یا حتی ما را غمگین می‌کند، ما را در تصمیم گیری راهنمایی می کند و ...

اولین جایی که می توانید برای مشاوره متخصص یا پاسخ به سؤالات یا پیدا کردن اطلاعات مراجعه کنید، کجاست؟  حدس من گوگل (یا موتورهای جستجوی دیگر) است. این فقط شما نیستید؛ از موتور های جستجو تنها Google روزانه به چهار میلیارد جستجو پاسخ می دهد. وقتی سوالی را در نوار جستجو وارد می کنید، پیوندهایی که در نتایج جستجوی شما ظاهر می شوند محتوا هستند. پس چه از آن اطلاع دارید یا نه، روزانه محتوا مصرف می کنید.

مطالب، مقالات، اخبار ، فید های اینستاگرام ، پست های وبلاگ ، فیلم ها و عکس های شبکه های اجتماعی و ... همه به نوعی محتوا هستند.

محتوا به شما کمک می کند تا برای مشتریان خود جذابیت ایجاد آنها را به خود جذب کنید، بازدید کنندگان جدید را به سایت خود بیاورید و در نهایت برای کسب و کار خود درآمدزایی کنید.

به عبارت دیگر، اگر شما محتوا ایجاد نمی کنید، هنوز وارد میدان نشده اید.      

 

 

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا فرآیند تولید ایده های موضوعی است که برای بازدیدکنندگان یا خریداران جذاب است ، ایجاد محتوای نوشتاری یا تصویری پیرامون ایده ها  و انتشار آن اطلاعات به صورت وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا سایر قالب‌ها.

 

pekmag.ir

 

 

چرا محتوا مهم است؟

هنگام ایجاد محتوا ، اطلاعات رایگان و مفیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید که باعث می شود مشتریان بالقوه به وب سایت شما جذب شوند و مشتریان موجود را نیز از طریق تعامل صحیح حفظ کنید.

گفته می شود تولید محتوا تا سه برابر بازاریابی سنتی اثر گذار است همچنین حدود 60 درصد بازاریابی سنتی هزینه کمتری دارد. همچنین حدود 60 درصد از خریدهای آنلاین نتیجه مستقیم مشتری در حال خواندن یک وبلاگ است.

شرکت هایی که تعداد مطالب منتشر شده آنها در فضای مجازی یا وبسایت بیشتر از 15 مورد در ماه است  3.5 برابر ترافیک بیشتری دارند از شرکت هایی که تعداد چهار یا کمتر پست در هر ماه منتشر می کنند.

محتوا برابر است با رشد تجارت. بنابراین با استراتژی مناسب و هدف گذاری شده، محتوای خود را تولید کنید.

 

برنامه ریزی و استراتژی محتوا

شما برای ساختن خانه یا مجسمه بدون طرح یا برای بنیان گذاری شرکت بدون مدل کسب و کار اقدام نمی کنید. بنابراین بدون ایجاد برنامه نباید محتوا ایجاد شود. در غیر این صورت خطر این را می پذیرید که از هدف خود منحرف شوید.

در بخش بعدی برایتان از این موضوع خواهم گفت.

 

 

پیک مگ در جهت کمک به استارتاپ ها از متخصصین و صاحب نظران گرامی جهت همکاری ((در ماهنامه سراسری پیک پارسه - پیک مگ )) دعوت به عمل می آورد علاقه مندان می توانند با آی دی ما در تلگرام یا واتساپ تماس حاصل فرمایند.
همراهمان باشید...
  • سیاوش اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی